środa, 7 sierpnia 2013

51/ tropical skirt - welcome to the jungle vol. 2



Lato w tym roku nie zawiodło. Trwa w najlepsze, słońce roztapia wszystko i wszystkich, ale dla mnie jest idealnie! Jedyny minus to fakt, że od poniedziałku sporą część dnia muszę spędzać w biurze, jednak kto by się tym przejmował... ;)
W dzisiejszym poście druga odsłona mojej interpretacji tropikalnego trendu (pierwszą mogliście oglądać tutaj). Wzorzysta spódniczka ma już swoje lata, do mojej szafy trafiła kilka lat temu. Do dziś uwielbiam patrzeć na ten print, zdecydowanie hipnotyzuje! W tym secie widzicie wersję elegancką, cielista bluzka, pudrowe dodatki, błysk na naszyjniku i torebce. Pamiętam, że spódniczkę kupiłam w porze zimowej i wtedy zestawiałam ją z fajnymi, grubymi rajstopami i luźnymi, szarymi kozakami ze skóry i gładką górą, na którą narzucałam krótką kurteczkę z ekoskóry. Niemniej jednak w tej wersji czuję się świetnie podczas takich upałów.  :)


RIVER ISLAND skirt / CUBUS blouse / I AM sunnies / DEE ZEE heels / H&M clutch / WALLIS necklace / W HAND WORKS bracelet


7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! :)
    Super bluzeczka.

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu dużo mówić. Wyglądasz obłędnie i bezbłędnie. Stylizacją świetna, ubrałabym się identycznie. Zdjęcia magia. Uwielbiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się ,że odkryłam Twój blog:)super styl i uroda,czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze! Dzięki dziewczyny za te komentarze! dzięki Wam wiem, że warto :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetnie wyglądasz! jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)