niedziela, 25 sierpnia 2013

58/ classic fashion


Przeglądając ostatnio strony internetowe oraz robiąc mały rajd po sieciówkach, zdałam sobie sprawę, że ciągnie mnie do klasyki. Czerń, biel, typowe kobiece kroje... Kiedyś wydawało mi się to nudne i przewidywalne, dziś na nowo doceniam kanon kobiecej mody. Najbliższe posty z pewnością będą tego dowodem. W sezonie jesiennym postanowiłam zainwestować w klasykę. Niesamowitą frajdę sprawia mi łączenie jednych elementów garderoby z drugimi, mając przy tym niemal nieskończoną ilość połączeń. Tym razem ubrania to kanon, a dodatki pokazują pazur.
Dziś mam dla Was pierwszy post inspirowany jesienią, ale jednak wciąż utrzymany w letnim charakterze. Wreszcie, po kilku miesiącach poszukiwań, udało mi się znaleźć idealną białą marynarkę. Lepiej późno niż wcale! Niesamowicie się cieszę, bo będzie doskonałym zamiennikiem do czarnej wersji, która służy mi od lat i do tej pory nie znalazłam jej godziwego zastępcy. Kolejną pozycją jest czarna ołówkowa spódnica, czyli baza każdej szafy. Wiem, że to świetna inwestycja i posłuży mi niejeden sezon. Jeżeli chodzi o dodatki, to tak jak pisałam wcześniej, tutaj postanowiłam zaszaleć! Mój wymarzony naszyjnik z Zary zestawiłam z boską kopertówką z New Look, którą przypadkiem znalazłam na wyprzedaży w ubiegłym tygodniu. Nie mogę uwierzyć, że nikt się na niej nie poznał! 
Zostawiam Was ze zdjęciami, jest to jedna z moich ulubionych sesji... Świetnie się czuję w tym zestawie, oddaje on moją osobowość w stu procentach, a jednocześnie bez problemu mogę się tak ubrać do biura.


ZARA skirt and necklace / H&M blazer / NEW LOOK clutch and tee / MANGO sunnies / DEE ZEE heels

pics Jędrzej Glanda




8 komentarzy:

  1. Absolutnie ślicznie ci w tym uczesaniu! Jak po metamorfozie!
    A 5 zdjęcie od dołu z jezorkiem - absolutny mistrz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, bardzo mnie cieszy Twoje zdanie :D długo się nie mogłam przemóc do takiego niskiego kucyka, ale przy tak długich włosach rzeczywiście dobrze się w nich czuję :) z pewnością nie raz tak jeszcze się tutaj pokażę :)

      Usuń
  2. Witaj! Twoj blog jest swietny - juz od dawna zaden inny mnie tak nie zachwycil... Zauwazylam, ze masz rewelacyjne wyczucie stylu, a szczegolne "oko" do wykanczania strojow dodatkami.
    Ten zestaw jest piekny, w tonie nowoczesnej elegancji. Idealna fryzura i makijaz.
    Pozdrawiam Cie serdecznie. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. W naturalnych brwiach jest Ci o niebo lepiej!! Oglądam Cię od samego początku i jest wieeeelki krok w przód!! Ubrania świetne, przynajmniej dla mnie- uwielbiam taki chłodny styl, czasem nieco unisexowy. Serio, widzę że się rozwijasz. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu, próbowałaś kiedyś bronzer zamienić na chłodny odcień różu? Myślę, że powinnaś spróbować :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za ten komentarz, jest dla mnie bardzo ważny1 :) cieszę się, że zmiany w proponowanych przeze mnie zestawach są widoczne! dzięki temu wiem, że warto. :)
      jeżeli chodzi o makijaż, brwi w najbliższym czasie nie zamierzam podkreślać, bo sama, po tylu miesiącach cieniowania ich, w naturalnej wersji czuję się lepiej. obecnie wróciłam do niemalże mojego pierwszego make-up'u, czyli oko podkreślone eyelinerem. w pierwotnej wersji używałam właśnie różu o bodajże chłodnym odcieniu :) obecnie jestem na etapie poszukiwań ideału, o którym wspominasz, co wbrew pozorom nie jest takie łatwe ;p niemniej jednak mam nadzieję, że efekty będą widoczne wkrótce na blogu :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  4. piękne zdjęcia i stylizacja!
    obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)