poniedziałek, 8 lipca 2013

43/ boyfriend jeans


Dżinsy z szafy mojego chłopaka? Nie do końca. ;) Jędrek mówi, że nie ma szafy, bo całą zajęłam ja. Trzeba jednak przyznać, iż ten mało kobiecy fason spodni przyjął się w naszych damskich garderobach doskonale. Może to ze względu na ich luźny krój i niezobowiązujący charakter? Sama nie wiem... Muszę jednak przyznać, że czuję się w nich świetnie i wiem, iż od dzisiejszej premiery będę je często nosić. Ku przerażeniu mojego faceta. :P Dzisiaj przedstawiam je Wam z kolejnymi, wyprzedażowymi łupami - białym tiszertem i piękną, limonkową marynarką w stylu boucle. Do tego neutralne dodatki, czyli cieliste szpilki i kremowy kuferek oraz delikatna, złota biżuteria.



H&M jeans and jumper / ZARA tee / BATYCKI handbag / DEEZEE heels / MOHITO bracelet


9 komentarzy:

  1. Twoj facet ma racje ! ! ! Te spodnie to koszmar. Masz w nich dziwne nogi. Nie leza na Tobie. Byc moze stylizacja bylaby udana gdybys miala dluzsze nogi. Spodniom zdecydowanie nie. A reszta super ! ;-) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leżą doskonale, właśnie taki urok tego modelu dżinsów :)

      Usuń
  2. oj tak tak boyfriendy! świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te spodnie. Są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobraziłam sobie tę szafę Twojego biednego Jędrka... :D No ale w męskich spodniach wyglądasz po prostu super! W ogóle w tych rzeczach "od faceta" jest coś bardzo kobiecego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się przyzwyczaił ;) dziękuję Ci bardzo, naprawdę fajnie się w nich czuję :)

      Usuń
  5. Świetne buty i marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look! Zakochałam się w butach i torebce :) Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są do bani ;/. Nie powinnaś nosić takich "worków". Zdecydowanie lepiej wyglądasz w "bardziej dopasowanych" ubrankach :).

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)