wtorek, 2 lipca 2013

41/ MAC



Kosmetyki firmy MAC cieszą się świetną opinią na całym świecie. Ja miałam przyjemność wypróbować je po raz pierwszy w minioną niedzielę na sesji zdjęciowej. Dostałam też kilka sztuk do przetestowania w domu. Przyznam szczerze, że początkowo najbardziej ucieszyłam się z błyszczyka i tuszu do rzęs, jednak cień i utrwalacz makijażu również są obłędne! Każdy z kosmetyków cechuje się niezwykłą trwałością (co mnie osobiście najbardziej zaskoczyło przy błyszczyku ;), tusz wydłuża i pogrubia, a cienie, co dla mnie jest bardzo ważne, nie obsypują się nawet w trakcie nakładania makijażu. W ciągu dnia o dobry wygląd mojego makijażu dbał utrwalacz. Właśnie wyczytałam na forum, że warto dodawać go bezpośrednio do kosmetyków - muszę to wypróbować! :)


W tym sezonie szał robią bluzy i tiszerty z numerami. Ja dziś trochę na przekór prezentuję Wam bluzę z literą Z, którą upolowałam na wyprzedaży. Do niej dobrałam woskowane rurki i mój nowy nabytek - cieliste, geometryczne szpilki. Biel, czerń i nude wymagały kontrastu. Postawiłam na zieloną kopertówkę. Co sądzicie o dzisiejszym secie? :)


MAC cosmetics / ZARA blouse / H&M pants, clutch, belt and bracelets / DEEZEE heels / STRADIVARIUS necklace


13 komentarzy:

  1. świetna bluzka :) ale najbardziej zakochałam się w szpilkach! są cudowne! :)

    http://enjoyourfashion.blogspot.com/ - zapraszam so siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety są również dość niewygodnie w porównaniu do innych szpilek :( źle wyprofilowane...

      Usuń
  2. torebka i szpilki!!!!<3<3


    www.malynstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wyglądasz, jesteś przepiękną kobietką:) napiszesz coś więcej na temat tego utrwalacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj rano spryskałam nim podkład w pudrze, którego używam na co dzień. mam przetłuszczającą się cerę, więc normalnie (zwłaszcza w trakcie takich upałów) makijaż muszę poprawiać kilka razy dziennie, jednak dziś wystarczyło jedno pudrowanie twarzy. makijaż oka po spryskaniu utrwalaczem trzyma się świetnie przez cały dzień- nic się nie obsypuje, nic nie rozmazuje. sądzę więc, iż egzamin zdany na 6 :))

      Usuń
  4. girl, this is gorgeous! xx

    http://neb-ula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. REWELACJA!!!!! :) Wyglądasz bosko! Kosmetyki MACa fajne... tylko te ceny :((((

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw black&white - moje ulubione połączenie kolorystyczne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa! tą stylizacją jestem wręcz zachwycona, jest bajeczna. :D
    Pozdrawiam, Borubarr. :D

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)