niedziela, 3 marca 2013

2/ powiew wiosny

Dziś niedziela, kolejny słoneczny dzień zwiastujący wiosnę. Temperatura jest jeszcze raczej zimowa, dlatego ja zostaję przy moim ukochanym, wełnianym płaszczu. W dzisiejszym zestawie moją bazą jest nowość w szafie - beżowa skóra. Całkiem spontaniczny zakup, ale wiem, że będzie mi ona służyć baaaaardzo długo. Niby całkiem klasyczna, ale jednak ma w sobie pazur. Reszta to klasyka - niebieska koszula, czarne rurki i motocyklówki, które kupiłam z myślą o wiośnie. Smaku mojej dzisiejszej propozycji  dodaje biżuteria z charakterem. 

Dodaj napis














płaszcz/ royal collection, skóra/ new look, koszula/h&m, spodnie/ river island,  motocyklówki/ wrangler, kolczyki/ gosia baczyńska, bransoletka/ h&m, okulary/h&m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for all comments! :)